środa, 26 stycznia 2011

GrANda!

na brodę Merlina! o.O
słyszeliście ostatnią płytę Brodki "GRANDA"? jeśli nie, to jest wasze zadanie na najbliższe kilka dni. Ja tam sie na muzyce nie znam, ale dla mnie osobiście to coś nowego, świeżego i niesamowitego! na tyle niesamowitego, że pod wpływem jednej z piosenek --> TUTAJ do posłuchania! popełniłam kolejną stronę. o.O

trochę przewrotna, że niby nie, a jednak tak. (:


na nieziemskim papierze z ILS - full of color.
nie umiem ich pociąć. ręcę mi drżą, pocę się. tak bardzo mi ich szkoda. ):

miłego!
n.

6 komentarzy:

  1. brodka pojechała z tą płytą, a Ty scrapem. mega ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak, juz przesłuchalam tysiąc razy :) Cała płyta jest ciekawa, ale myślę, że Brodka jeszcze szuka swojego stylu i ciekawi mnie w która stronę pójdzie na kolejnej płycie. Dla mnie kropki, kreski to jest to! :)

    Bardzo mi się podobaja Twoje, chyba trochę jednak minimalistyczne, scrapy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no sweitna swieta, tez ja na blogu reklamowalam.. i chociaz juz mi sie znudzila po tylko tygodniach sluchania, to wczoraj sobie wlaczylam znwou..

    OdpowiedzUsuń
  4. scrap czadowy
    podoba mi się nowa Brodka, tak jak piszesz cos nowego i świeżego

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za poinformowanie, bo ja z nowościami muzycznymi jestem trochę na bakier (;
    a na flickru już pisałam co mi się podoba w tej pracy. miłego dnia! (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyta fajna, Twój scrap REWELACJA, a z cięciem tych papierów mam podobny problem ;)

    OdpowiedzUsuń